Laatste update: 4 april 2022

Artikel 1 – Definities

Hieronder een beschrijving van de volgende voorwaarden:

1. Bedrijf: Jan Zwaan Promotion B.V.
2. Klant: De persoon die goederen bij Jan Zwaan Promotion B.V. koopt tegen betaling.
3. Website: https://lmobisim.nl/.
4. Verzending: Het verzenden van bestelde – en betaalde producten naar de klant.
5. Levering: De levering van gekochte en betaalde producten naar het opgegeven adres van de klant.
6.Bedenktijd: Een gespecificeerde periode na een aankoop wanneer de koper kan kiezen om een aankoop te annuleren en geleverde goederen te retourneren.
7. Retourneren: Bestelde en betaalde producten terugsturen naar Jan Zwaan Promotion.
8. Klachten: Ontevreden over de staat van de goederen die bij Jan Zwaan Promotion of de klantenservice van zijn besteld.
9. Terugbetalingen: De terugbetaling aan de klant van het overgedragen bedrag aan Jan Zwaan Promotion.

Artikel 2 – Algemeen

2.1 Voorwaarden

Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, bestellingen en overeenkomsten van Jan Zwaan Promotion B.V.

Tenzij Jan Zwaan Promotion B.V. schriftelijk akkoord gaat met een andere voorwaarde. De klant kan geen rechten voor toekomstige transacties ontlenen aan overeengekomen afwijkingen.

2.2 Prijs

De prijzen genoemd in de artikelen zijn in euro’s en inclusief BTW. Na een bestelling ontvangt u onmiddellijk een bevestiging per e-mail met de totale kosten, inclusief verzendkosten.

2.3 Bestelling

De verkoop van een artikel komt tot stand na acceptatie van de bestelling en bevestiging via e-mail. De orderbevestiging is ook de factuur.

2.4 Weigering

De verkoper kan een bestelling beëindigen of een koper weigeren zonder opgaaf van redenen.

2.5 Betalingstermijn

Er is geen betalingstermijn. Artikelen moeten direct worden betaald.

2.6 Nederlandse wet

Op alle overeenkomsten en geschillen tussen partijen is het Nederlandse recht van toepassing.

Artikel 3 – Betalingen

3.1 Betalingen bij Jan Zwaan Promotion B.V.

Bij Jan Zwaan Promotion B.V. streven we naar een snelle verwerking van uw bestelling. De duur van het verwerken en verzenden van de bestellingen van onze klanten is tussen 1-2 werkdagen. Om uw winkelervaring zo veilig en gemakkelijk mogelijk te maken, bieden wij onze klanten de volgende betaalmethoden:

  • IDEAL
  • Bankoverschrijving
  • Bancontact

3.2 Veilig betalen

Door de bovengenoemde betaalmethoden (artikel 3.1) te gebruiken, kunnen onze klanten hun bestellingen op een veilige en gemakkelijke manier betalen. IDEAL betaaldiensten zijn beschikbaar voor klanten van de volgende bankdiensten:

  • ABN AMRO
  • ASN Bank
  • bunq
  • ING
  • Knab
  • Moneyou
  • Rabobank
  • SNS
  • Svenska Handelsbanken
  • Triodos Bank
  • Van Lanschot

3.3 Terugbetalingsproces

Na ontvangst van de geretourneerde producten in de juiste staat, zal Jan Zwaan Promotion B.V. het betaalde bedrag terugbetalen aan de klant. De terugbetaling wordt gestort op het bankrekeningnummer waarmee de producten zijn gekocht. De duur van de terugbetaling is afhankelijk van de betaalmethode en is te vinden in artikel 5.6.

Artikel 4 – Verzending & Levering   

4.1 Verzendkosten

Jan Zwaan Promotion B.V. berekent één zone aan verzendkosten:

Zone 1 – Bestellingen binnen Nederland: er worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

4.2 Levertijden

Jan Zwaan Promotion B.V. streeft naar een levertijd van 1-3 werkdagen na betaling. In de meeste gevallen wordt de bestelling binnen 1- 3 werkdagen geleverd. Tijdens feestdagen en andere feestelijke dagen kunnen onze levertijden langer duren. Als er verwachtingen zijn voor vertraagde leveringen, zullen we onze klanten te allen tijde per e-mail informeren.

Artikel 5 – Retourneren

5.1 Ruil- en retourvoorwaarden

Na ontvangst van uw bestelling geeft Jan Zwaan Promotion B.V. u 14 dagen om te beslissen of u tevreden bent met de ontvangen producten of niet. Als dit niet het geval is, kunt u de producten ruilen of retourneren binnen deze opgegeven periode. De producten die u retourneert, moeten in dezelfde goede staat verkeren als bij aankoop. Jan Zwaan Promotion B.V. werknemers controleren de staat van elk product voordat ze retourverzoeken accepteren. Verzendkosten voor retourzendingen worden niet door Jan Zwaan Promotion vergoed en moeten door de klant zelf worden betaald. Jan Zwaan Promotion behoudt zich het recht voor om retourverzoeken te weigeren als het niet aan de voorwaarden is voldaan.

5.2 Retourformulier

Om gekochte producten te retourneren, moeten klanten het Jan Zwaan Promotion B.V. retourformulier invullen. Het proces verloopt als volgt:

  1. U kunt het retourformulier hier downloaden.
  2. Wanneer het retourformulier is ingevuld, dient u deze toe te voegen aan het retourpakket.
  3. Wanneer Jan Zwaan Promotion B.V. het retourpakket inclusief het retourformulier ontvangt, wordt uw retourverzoek verwerkt.

5.3 Retourperiode

Zoals vermeld staat in artikel 5.1, bieden wij onze klanten de mogelijkheid om bestellingen binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen te retourneren.

5.4 Retouradres

De koper is verantwoordelijk voor de kosten en het risico van de retourzending.

Jan Zwaan Promotion gaat ervan uit dat de koper de zending op dezelfde manier retourneert als die hij heeft ontvangen en verzendt deze, indien nodig aangetekend.

5.5 Retouradres

U kunt uw producten terugsturen naar het volgende adres:

Jan Zwaan Promotion B.V.
Hullenbergweg 413
1101 CS Amsterdam

5.6 Terugbetalingen

Klanten ontvangen een bevestiging per e-mail wanneer wij het retourverzoek hebben ontvangen en verwerkt. Graag willen wij er op attenderen dat wanneer de geretourneerde producten zich in de juiste staat bevinden, het retourverzoek wordt geaccepteerd. We streven ernaar de terugbetaling (exclusief verzendkosten) zo snel mogelijk op de betaalrekening van de klant te storten. De verwerkingstijden zijn als volgt: 

Betalingen via IDEAL – binnen 30 dagen
Betalingen via Credit card – binnen 30 dagen
Betalingen via Klarna – binnen 30 dagen
Betalingen via Bancontact – binnen 30 dagen
Vooraf betalen – binnen 30 dagen

Terugbetalingen worden uitsluitend gedaan op de manier van betaling. Hierbij moet het rekeningnummer hetzelfde zijn als bij die van de bestelling.


5.7 Administratiekosten voor bundels

Voor het retourneren van jaarbundels brengt Jan Zwaan Promotion B.V.  eenmalig administratiekosten + elke verbruikte maand in rekening. Na aftrek van elke verbruikte maand en de eenmalige administratiekosten zal het resterende bedrag worden terugbetaald.

Vanaf de 1ste tot 12de maand worden de volgende kosten in rekening gebracht:
1GB 5 euro voor elke gebruikte maand + 15 euro administratie kosten
3GB 10 euro voor elke gebruikte maand + 15 euro administratie kosten
5GB 15 euro voor elke gebruikte maand + 15 euro administratie kosten
7GB 17,50 euro voor elke gebruikte maand + 15 euro administratie kosten
10GB 20 euro voor elke gebruikte maand + 15 euro administratie kosten
15GB 25 euro voor elke gebruikte maand + 15 euro administratie kosten

Vanaf de 13e maand tot de 24e maand worden de volgende kosten in rekening gebracht:
1GB 4 euro voor elke gebruikte maand + 15 euro administratie kosten
3GB 8 euro voor elke gebruikte maand + 15 euro administratie kosten
5GB 10 euro voor elke gebruikte maand + 15 euro administratie kosten
7GB 11,50 euro voor elke gebruikte maand + 15 euro administratie kosten
10GB 12,50 euro voor elke gebruikte maand + 15 euro administratie kosten
15GB 20 euro voor elke gebruikte maand + 15 euro administratie kosten

Voorbeeld: u retourneert de 3GB bundel nadat u er 3 maanden gebruik van heeft gemaakt. Jan Zwaan Promotion B.V. brengt dan 3x 10 euro (de gebruikte maanden) en 1x 15 euro (administratiekosten) in rekening.
Bij retour binnen 14 dagen worden geen kosten in rekening gebracht (e.v.t verzendkosten).



Artikel 6 – Klachten

6.1 Klacht over een artikel

Als u een klacht heeft over de ontvangen producten of onze diensten, neem dan contact met ons op via onze e-mail: cs@l-mobi.nl. Na het uitleggen van uw klacht neemt onze klantenservice zo snel mogelijk contact met u op met een overeenkomstige oplossing.

6.2 Verzending van het artikel
Zoals vermeld in artikel 5.4 is de koper zelfverantwoordelijk voor de kosten en het risico van de retourzending. Jan Zwaan Promotion B.V. gaat ervan uit dat de koper de zending op dezelfde manier retourneert als deze is ontvangen en stuurt deze waar nodig aangetekend op.

Artikel 7 – Aansprakelijkheid

7.1 Elke aansprakelijkheid van Jan Zwaan Promotion B.V. en van werknemers en producten van Jan Zwaan Promotion B.V. voor alle schade, van welke aard dan ook, direct of indirect, inclusief bedrijfsschade, gevolgschade, schade aan roerende of onroerende zaken of aan personen, is uitdrukkelijk uitgesloten. Jan Zwaan Promotion is ook niet aansprakelijk voor schade veroorzaakt door derden bij de uitvoering van de overeenkomst.

7.2 Jan Zwaan Promotion aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade die voortvloeit uit het gebruik van L-mobi Mobile B.V producten.

7.3 Iedere aansprakelijkheid van Jan Zwaan Promotion B.V. jegens de koper is in ieder geval beperkt tot het maximale factuurbedrag dat de koper aan Jan Zwaan Promotion B.V. verschuldigd is.                                       

7.4 Voor misverstanden, verminking, vertragingen of onjuiste verzending van bestellingen en communicatie als gevolg van het gebruik van internet of enig ander communicatiemiddel in het verkeer tussen u en L-mobi Mobile B.V of tussen L-mobi Mobile B.V en derden, voor zover het betrekking heeft op de relatie tussen u en L-Mobile B.V, is L-mobi Mobile B.V niet aansprakelijk, tenzij voor zover er sprake is van opzet of grove nalatigheid van L-mobi Mobile B.V.                                                                                

7.5 Jan Zwaan Promotion B.V. is niet aansprakelijk voor de niet-permanente beschikbaarheid van https://lmobisim.nl/ en voor technische of elektronische fouten in de online aanbiedingen.